Viki na FATBIKU

16.02.2017 18:54

Opožděný report o ježdění na sněhu, musel jsem si to nechat trochu uležet (: 

Minulý víkend jsem měl z Eurobiku zapůjčeného snow/fat bika Au-tchoř Sumo. O fat bikách jsem četl, viděl je, na různých akcích se na nich i svezl a jednoho složil,ale nikdy jsem TO nezažil na sněhu. 

Kolo má neskutečný grip a zvládne podmínky, kde jiné kola jsou v pasti. Alfou a omegou je tlak v gumách. Ovlivňuje nejen to, jak moc plášť “čapne” a drží anebo boří, ale zaráz je to i “nastavení” komprese a odskoku (: Nebát se nízkých tlaků a velkoobjemovou pumpu sebou - upustit umí každý, ale občas chceš i přidat. Já neměl ani pumpu ani maxi dušu, takže jsem se úplných žvýkaček trochu bál,ale zpětně mě to mrzí - mohlo to být ještě víc!(:

Najel jsem toho relativně málo a za podobných sněhových podmínek, takže vím “hov**”,ale i tak mě to hrozně bavilo ! Nahoru je to těžké (16,5 kg mrtvé váhy),ale jede to. Jeden lehčí převod bych občas ocenil, ale dolů je to občas víc ježdění na lyžích než na kole. 

Přesuny zasněženým lesem po sněhu s krustou, kterou nepropadneš jsou neskutečný “frýrajd” - možeš všude. Nezažiješ nepochopíš! Sumo mě provezlo místy a podmínkami, kam se s jiným kolem nepodíváš! 

Fet bike ? - to je kolo pro fetky ne ? Pokud fetuješ ježdění na kole, tak doporučuju zkusit. 

Děkuji EB ( eurobike.cz ) za možnost to zkusit a Daldovi (BLACKSPOT) za foto - nebylo to zadarmo,ale u mě dobrý ! V

Podporují nás:

 

Kontakt

Bikecore OE bikecore.oe@gmail.com